אמנת השירות

המשימה שלנו היא לספק חוויה חיובית ואמינה לכל אחד מלקוחותינו, תוך מתן הצעת ערך יוצאת דופן והצבת סטנדרט גבוה למקצועיות וטיפול.

צרו איתנו קשר

מוצרי צריכה חשמליים

קמעונאות מוצרי חשמל

קמעונאות מזון

ספורט ופנאי

הצהרת נגישות

אלקטרה מוצרי צריכה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
אלקטרה מוצרי צריכה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות אתר האינטרנט

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג – 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AAומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור הדפדפנים; כרום, פיירפוקס ואקספלורר 9 ומעלה.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

הסדרי נגישות במבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה:

  • קיימת חניות נכים בחניון פתוח כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרדי החברה.
  • מידה וקיים צורך בליווי אדם עם מוגבלות ניתן לפנות לרכז נגישות שפרטיו מופיעים בהמשך.

מידע נגיש

אלקטרה מוצרי צריכה מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.
במידת הצורך בהקראה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי השירות בפגישה פרונטלית או בטלפון
במידה ויש צורך פורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות אשר פרטיו מופיעים בהמשך.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים – נותני השירות בחברה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות נגיש ללקוחותינו.

מוקד טלפוני נגיש

המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

אמצעים נוספים ליצירת קשר

  • אין קבלת קהל במשרדי החברה
  • דואר אלקטרוני – negishut@ecp.co.il
  • פקס – 03-9530570

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות-
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות באלקטרה מוצרי צריכה-

שאלות, תלונות והצעות ניתן לפנות ל: מרק בינור, רכז הנגישות של החברה.

טלפון: 073-2220488