אלקטרה מוצרי צריכה; ההכנסות ברבעון השני של 2022 עלו בכ-70% לכ-1.5 מיליארד שקל, הגידול בהכנסות ברבעון מיוחס לצמיחה במגזרים קמעונאות חשמל ומוצרי צריכה חשמליים, וכן להכללת תוצאות מגזר המזון הרווח התפעולי ברבעון בנטרול סעיף הכנסות אחרות, נטו גדל בכ-27.5% לכ-54.8 מיליון שקל
אלקטרה מוצרי צריכה פותחת את השנה עם רבעון של צמיחה: ההכנסות ברבעון הראשון של 2022 עלו בכ-108% לכ-1.45 מיליארד שקל. הגידול בהכנסות – בעיקר מהכללת תוצאות יינות ביתן הרווח הנקי ברבעון הראשון עלה בכ-17.6 % לכ-41.8 מיליון שקל
מעלות S&P אישררה את דירוג אלקטרה מוצרי צריכה; 'ilAA-' באופק יציב חברת הדירוג ציינה את מעמדה המוביל של החברה במגזר מוצרי הצריכה החשמליים ומערכות האקלים, ואת הסינרגיה הגבוהה בין חטיבות הקבוצה; להערכתה, הסבת סניפי רשת המזון של החברה תחת המותג Carrefour והפעלת רשת חנויות הנוחות 7-Elevn, יתמכו בצמיחת הפעילות העסקית
מסכמת שנה חזקה: ההכנסות ב-2021 צמחו בכ-81% לכ- 4.6 מיליארד שקל ; הרווח מפעילויות נמשכות עלה בכ-90% ל -171.9 מיליון שקל. ה-EBITDA ב-2021 זינק ב-107.7% לכ -418 מיליון שקל
אלקטרה צריכה עוברת לענן הציבורי של אורקל. לראשונה בישראל: קבוצה מרכזית במשק תנהל את כלל שרותי המחשוב שלה בענן הציבורי במהלך אסטרטגי פורץ דרך אלקטרה מוצרי צריכה תעביר אתמערך המחשוב של כל החברות בקבוצה לענן של אורקל
לראשונה בתולדותיה אלקטרה מוצרי צריכה מנפיקה למשקיעים איגרות חוב: החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-672 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה א'; מתוכם בחרה לגייס כ-240 מיליון שקל
ממשיכה בתנופת הפעילות: ההכנסות ברבעון השלישי של 2021 הוכפלו לכ-1.56 מיליארד שקל. הרווח הנקי מפעילויות נמשכות ברבעון עלה בכ-47% לכ-61 מיליון שקל